Переглянути всі підручники
<< < 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 > >>

 

1. Там тиша тишу лагідно колише. (О. Лозова). 2. Грім натрусив зі сливи слив, щоб легше було сливі. (М. Вінграновський). 3. При дорозі, де тополі, синій льон зацвів у полі. Біля льону синя річка, в небі синьому — синичка. Стільки цвіту-синьодзвону, засиніло все від льону! (А. Камінчук).

Доберіть і запишіть два-три спільнокореневих слова до слів тополя, річка. Виділіть у цих словах корінь.

546. Прочитайте групи слів. Від яких значущих частин слова залежить різниця в лексичному значенні слів кожної групи? Перепишіть, виділіть префікси й суфікси.

I. Писати, записати, дописати, виписати, переписати. Йти, вийти, зайти, прийти, підійти, перейти.

II. Калина, калинка, калинонька, калинник, калиновий. Вовк, вовченя, вовчик, вовчичок, вовчисько, вовчище, вовчий.

547. Додаючи до поданих слів префікси, утворіть антоніми і запишіть їх парами. Префікси виділіть. Чи можна префікси, як і слова, вважати антонімічними?

Йти, нести, дихнути, сипати, водити.

Одну з утворених антонімічних пар уведіть до самостійно складеного речення (усно).

 

Переглянути всі підручники
<< < 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 > >>
Hosted by uCoz