Нерідко їх придумують члени родини: батьки, брати й сестри, дідусі й бабуні. Ласкаві імена продовжують звучати в сім'ї і тоді, коли діти виростають. Прекрасним є звичай називати людину на честь когось із предків або якоїсь уславленої особи. Кожен з нас прагне знати походження та значення власного імені... За Л. Хапливою-Щур. ![]() 586. Складіть і розіграйте діалог між п'ятикласником та його двоюрідним братом, який, постійно мешкаючи в Італії (Франції, Німеччині, Америці), вперше приїхав до родичів у Київ (Львів, Харків, Полтаву). Гість розповідає про те, де був і що бачив. Господар розпитує, якими видами транспорту він дістався до України і як пересувався містом сьогодні. У репліках гостя використайте якнайбільше прикметників із префіксом пре-. У репліках господаря — якнайбільше дієслів із префіксом при-. Стежте за дотриманням правил орфоепії. 587. Складіть і розіграйте діалог між п'ятикласницею та її братом-першокласником, який переконаний у тому, що він «переріс» казки і віднині прагне читати «дорослі» книжки. Дівчинка доводить йому, що немає нічого мудрішого й цікавішого за народну казку. У репліках діалогу використайте подані в рамці словосполучення. Стежте за дотриманням правил орфоепії. Прекмітлива Царівна-Жаба; Василина Премудра, предотепний Іванко; прелютий Кощій Безсмертний; пресправедлива кінцівка; прекорисний досвід предків; превелика насолода. Припинити гаяти час; приїлися вигадки; призвести до фантазування; пристосуватися до сучасних умов; приземлена душа; приєднатися до прихильників «правдивих» книжок. 588. Складіть і розіграйте діалог між двома сусідами. Тема спілкування — обговорення майбутнього літнього відпочинку. Один
|