СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ
Народна творчість. 148.
Для чого вживаємо словосполучення? Як поєднані слова у словосполученні? Що називається реченням? У чому полягає різниця між реченням і словосполученням? Які є речення за метою висловлювання? За емоційним забарвленням? Що становить граматичну основу речення? Які є головні члени речення? Які другорядні члени речення ви знаєте? Усний докладний переказ розповідного тексту, що містить опис предмета 149. Роздивіться малюнок і скажіть: де вам доводилося бачити такі або схожі глиняні вироби? Чим вони приваблюють? Прочитайте вірш. На ярмарку старий гончар пантрує полив'яних коней, що табуном пасуться на строкатому рядні. А коники ж які! Бокасті та дзвінкі, Хоч запрягай — і в путь! П. Перебийніс. Значення виділених слів з'ясуйте за тлумачним словничком. 1 50. Прочитайте текст. Визначте, які типи мовлення в ньому поєднано. Які предмети описано? Прочитайте опис глиняних коників. Я вибігаю на шлях і одразу наздоганяю віз гончара
|