Переглянути всі підручники
<< < 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 > >>

 

СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ


1. Нерухомий камінь обростає мохом. 2. У доброго чоловіка хліб довго не черствіє. 3. Діла словами замінюють ледарі. 4. Лисиця не боїться хвалькуватого мисливця.
5. Після роботи поради не просять. 6. У поганої справи гарного кінця не буває.

Народна творчість.

148.

Складіть і запишіть речення за такими схемами:

Для чого вживаємо словосполучення? Як поєднані слова у словосполученні? Що називається реченням?

У чому полягає різниця між реченням і словосполученням? Які є речення за метою висловлювання? За емоційним забарвленням?

Що становить граматичну основу речення?

Які є головні члени речення?

Які другорядні члени речення ви знаєте?

Усний докладний переказ розповідного тексту, що містить опис предмета

149. Роздивіться малюнок і скажіть: де вам доводилося бачити такі або схожі глиняні вироби? Чим вони приваблюють? Прочитайте вірш.

На ярмарку старий гончар пантрує полив'яних коней, що табуном пасуться на строкатому рядні. А коники ж які! Бокасті та дзвінкі, Хоч запрягай — і в путь!

П. Перебийніс. Значення виділених слів з'ясуйте за тлумачним словничком.

1 50. Прочитайте текст. Визначте, які типи мовлення в ньому поєднано. Які предмети описано? Прочитайте опис глиняних коників.

Я вибігаю на шлях і одразу наздоганяю віз гончара

 

Переглянути всі підручники
<< < 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 > >>
Hosted by uCoz