Бабуся розв'язала хусточку, взяла старечими потьмянілими пальцями новесенького карбованця і піднесла його до самих очей Василькові. Мама бабусю навіть за руку вхопила. — Та бійтеся Бога! Оце, Господи! Оддай бабусі зараз же! — Е, ні, він хлопчик бравенький, він шануватиме бабусин гостинчик, він його берегтиме і на добро пустить. Еге ж, Васильку? Шануватимеш? — Шануватиму, — басом сказало хлоп'я. Васько обережно узяв бабусину руку і чмокнув. Рука була вся в зморшках, покарлючена, але така хороша, що Васько взяв та ще раз тихенько поцілував її. За В. Винниченком. Прочитайте текст за особами. Зміною тону голосу передавайте почуття й переживання героїв тексту. Визначте речення, ускладнені звертаннями. Прочитайте їх, правильно інтонуючи. Укажіть слова, які пишемо з апострофом і м'яким знаком. Вимовте ці слова відповідно до правил орфоепії. Правильно вимовте виділені слова. Усно перекажіть текст за колективно складеним планом. ![]() ![]() 376. Уявіть, що ви стали учасником ситуацій, які наведено нижче. Складіть та розіграйте за особами можливі за таких умов діалоги. • Дівчинка дарує бабусі власноруч сплетену теплу хустку (кофтинку, рукавички). Мета дівчинки — зробити бабусі приємність, підкреслити свою любов. Мета бабусі — подякувати за увагу й працю. • Батьки дарують синові на день народження омріяну ним книжку (велосипед, відеокасету). Мета батьків — привітати сина. Мета хлопчика — подякувати за привітання.
|