Переглянути всі підручники
<< < 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 > >>

 

ЛЕКСИКОЛОГІЯ

494. Прочитайте. Доведіть, що виділені слова є омоформами.

1. Якщо траву цю м'яти, відчуєш запах м'яти. (А. Качан). 2. Навесні малий потік стрімголов униз потік. (В. Плахотников). 3. Я послав листівку другу, а тепер пишу і другу. 4. Я до хати дрова ніс, і замерз у мене ніс. (А. Качан). 5. Грубе слово відразу викликає відразу. (С. Зінчук). 6. Сім подорожніх на віз, аби тільки кінь віз. 7. Ой піду я в чисте поле, там дівчина просо поле. (Народна творчість).

495. Розгляньте таблицю. Самостійно доберіть до кожної групи слів приклади.

Прочитайте речення. У вказаній послідовності зробіть лексичний розбір виділених слів.

1. Поясніть лексичне значення слова (краще з використанням словника).

2. Поясніть, до багатозначних чи однозначних слів воно належить.

3. Скажіть, у прямому чи переносному значенні слово вжите.

4. Доберіть до нього синоніми, антоніми (якщо це можливо), назвіть його омоніми (якщо є).

1. У моїм садку витають пахощі густі. Приберіг я любим друзям груші золоті. І дідусь поважно скаже дітям у гурті, що у мене, у онука, руки золоті. (В. Боіїченко). 2. «Тепер головне — свіжа сорочка і чиста совість», — усміхнувся тато. (М. Стельмах). 3. Душа моя летить за клином журавлиним. (Є. Гуцало).

496

 

Переглянути всі підручники
<< < 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 > >>
Hosted by uCoz