Шерсть у щеняти була не кудлата, а ... . Оченята були не чорні й блискучі, а ... . Хвостик був не куций, а ... . Це миле створіння Василь знайшов коло млина. Мабуть, хтось їхав возом із мішками й викинув його біля вітряка. Хлопчик підібрав цуценя. Хай воно живе! Василь узяв щеня й розтулив йому маленький писочок. Паща була не рожева, а чорна, піднебіння теж чорне. Значить, буде сердитий сторож. У господарстві має бути собака. Песика Василь вирішив назвати Пундиком. Коли ще він виросте й стане сердитим! А поки що він не лютий, а ... . За У. Самчуком. Розкажіть, які типи мовлення поєднано в тексті. Визначте стиль тексту. Визначте тему й головну думку тексту. Визначте вжиті в тексті синоніми. Поясніть роль синонімів і антонімів у мовленні. 3а планом напишіть переказ, уживаючи самостійно дібрані антоніми. Чи можна єдиним малюнком передати зміст усього розповідного тексту? Скільки малюнків для цього знадобиться? Чи можна словесний опис цуценяти передати одним малюнком? Що буде зображено на цьому малюнку? Удома намалюйте кілька ілюстрацій до змісту тексту. Створіть ще один малюнок — «портрет» цуценяти Пундика.
|