повторення вивченого в початкових класах Укажіть іменники — назви істот. Визначте іменники — власні назви. Поясніть уживання великої літери та лапок. Складіть невелику розповідь про ваш перший день у п'ятому класі, про те, що вас вразило найбільше. Використайте два-три іменники — власні назви. Висловлювання запишіть, підкресліть іменники, визначте рід, число та відмінок кожного. 24. Прикметник. Голосні у відмінкових закінченнях прикметників 25. Перепишіть, на місці крапок уставте дібрані з довідки та поставлені в потрібній формі прикметники. Яка частина мови називається прикметником? Над Києвом стоїть ... вересень. Ще буйно квітнуть ... жоржини, розкривають свої ... кошики й. айстри. Дерева ще не впустили жодного листочка. листя шумить зовсім не так, як шуміло навесні. Тоді воно розмовляло й лепетало. За літо ... листки затверділи. Тепер вони крешуть, немов ... шаблі об ... панцир. За І. Сенченком.
26. Провідміняйте усно словосполучення: величний Київ, давня легенда, безхмарне синє небо. Поясніть, від чого залежить рід, число, відмінок прикметників. Який відмінок становить початкову форму прикметника? 27. Перепишіть прислів'я. Поставте в потрібній формі подані в дужках прикметники. Відмінкові закінчення прикметників виділіть. Соловейко на сухій гілці співати не може.
|