408. Запишіть слова, вибираючи із дужок потрібну літеру. (І, и)нтерес, (і, ц)нтелект, (і, ц)нкубатор, (і, ц)нжир, жур(і, ц), пер(і, и), (і, и)дея, пон(і, и), пенальт(і, и), зом-б(і, и), кул(і, и), (і, и)люзія, (і, и)ндекс, (і, и)люстрація, (і, ц)мідж. Значення виділених слів з'ясуйте за словником іншомовних слів. 409. Виберіть із довідки слова, що відповідають поданим значенням, запишіть їх. Позначте місце наголосу. У кожному слові визначте орфограму, поясніть його написання. 1. Розповідь про життєвий шлях людини. 2. Усталена думка про певну особу, групу, колектив, що склалася на основі ділових, професійних і моральних якостей. 3. Доказ непричетності особи до злочину, оскільки вона в момент його вчинення перебувала в іншому місці. 4. Особа, яка завдяки своїм особистим якостям має вплив на людей. 5. Мистецтво виразного читання. 6. Вимова, манера вимовляти слова. 7. Віконниці, штори або пластини для регулювання освітлення приміщення. 8. Шрифтове виділення в тексті слів або словосполучень нахилом букв з метою привернути до них увагу читача. За формою такі літери наближаються до рукописного шрифту. Декламація. Біографія. Курсив. Репутація. Алібі. Лідер. Дикція. Жалюзі. із двома словами (за власним вибором) складіть і запишіть речення. 410. Перепишіть, уставляючи пропущені літери. 1. А наша ж нац..я козача. І вдача наша — не л..дача. (М.Луків). 3. Не піду я на поклін ні в Пар. .Ж, ані в Берл..н. (П. Осадчук). 4. Трава євшан — наш тал..сман одвічний. (Л. Забашта). 5. Я свою релікв..ю родинну синові у спадок передам. (П. Перебийніс).
|