Переглянути всі підручники
<< < 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 > >>

 

414. Перепишіть, уставляючи, де потрібно, літери. Слова іншомовного походження підкресліть, позначте в них орфограму «подвоєні літери».

I. 1. Щось чував дідусь про Магел..ана, про далекі землі і моря. (П. Перебийніс). 2. А сьогодні він господар віл..и, де в саду блукають пави білі. (М. Рильський). 3. Кудись біжить шос..е рябе. (В. Сосюра). 4. У кожній зоні була контррозвідка. (Ю. Яновський).

II. 1. Старий Джузеп..е вічно співає. (М. Коцюбинський). 2. Цебенить вода із крана. Набігає повна ван..а. (О. Коваленко). 3. Якось мили ми ворону, мила витратили тон..у. (І. Січовик). 4. Інновація — це нововведення в галузі техніки. (Зі словника).

415. Прочитайте слова, з'ясуйте їхнє значення. За потреби зверніться до словника іншомовних слів. Запам'ятайте написання слів.

Бароко, лібрето, піанісимо, бравісимо, беладона, інтермецо, мадонна, манна, нетто, брутто.

416.  Запишіть власні назви в такій послідовності: назви країн,

назви міст, назви річок. Позначте місце наголосу. Поясніть написання слів.

Голландія, Лісабон, Єрусалим, Бразилія, Калькутта, Аддис-Абеба, Вифлеем, Міссісіпі, Сирія, Люксембург, Міссурі, Андорра, Ніцца, Уссурі.

 

Переглянути всі підручники
<< < 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 > >>
Hosted by uCoz