Переглянути всі підручники
<< < 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 > >>

 

168. Подані слова згрупуйте за значенням. Дібравши з довідки узагальнювальні слова, побудуйте й запишіть речення з однорідними членами й узагальнювальними словами при них. Поясніть уживання розділових знаків.

Нам відомі такі національні інструменти: кобза, бандура, скрипка, цимбали та бубон.

Бандура, чайка, Тарас Шевченко, кобза, жайворонок,

вишиванка, сопілка, скрипка, соловей, Леся Українка, свитка, лелека, цимбали, Іван Франко, плахта, шаровари, лебідь, бубон.

Цимбали

Письменники. Інструменти. Птахи. Вбрання.

169. Перепишіть, розставте пропущені розділові знаки. Однорідні члени речення підкресліть, узагальнювальні слова виділіть рамкою.

У двір із картузиками в руках поспішають хлопчики: Сергійко, Іванко й Петрусь. (М. Стельмах). 1. За новим столом сидять діти Оленка Світланка Василько.
(В.
Полянецький). 2. Ми ходили в поле зранку я Богданчик і Оксанка. (М. Щербак). 3. Діти кинулись один перед одним рвати чудові квіти рожеві гвоздички лілові дзвіночки. (Н. Кобринська). 4. Усміхнися всім навколо небу сонцю квітам людям. (А. Костецький). 5. На світі нас тримають слова «мама» «тато» «Україна».
журналу). Прочитайте речення, дотримуючи правильної інтонації.

 

Переглянути всі підручники
<< < 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 > >>
Hosted by uCoz