СИНТАКСИС І ПУНКТУАЦІЯ — Яких грибів у лісі більше: отруйних чи їстівних... — А тобі як здається? — Мені здається, отруйних більше... — Побачимо, — каже чорт. І подався перевіряти. Поки пан-чорт лісом бігав, чоловік поспав солодко. Під ранок прибігає чорт — захекався, аж язика висолопив, і каже чоловікові: — Геть змучився! Які ж отруйні? Які їстівні? — Дуже просто, — відповідає чоловік. — Отруйні гриби є такі: ... . У хвойному лісі ростуть такі їстівні гриби: ... . — Та це ж ліс мішаний! — верещить чорт. — То запам'ятай їстівні гриби мішаного лісу: ... . — За науку дякую! — чорт говорить. — А що ти не заснув, то виграв. Ось тобі торбинка золота. За народною казкою. ![]() ![]() Отруйні гриби: бліда поганка, сірий мухомор, червоний мухомор, пантерний мухомор, несправжні опеньки. їстівні гриби мішаного лісу: підосичники, сироїжки зелені, сироїжки червоні, лисички, вовнянки. їстівні гриби хвойного лісу: білі гриби (боровики), маслюки, рижики, сморжі, зморшки. їстівні гриби листяного лісу: опеньки, підберезники, грузді, трюфелі. Визначте тему й головну думку казки. Доберіть заголовок. За колективно складеним планом усно перекажіть казку за особами. ![]() Письмовий докладний переказ 176. Прочитайте текст, визначте його тему й головну думку. За колективно складеним планом напишіть переказ тексту. Використайте в ньому речення з узагальнювальними словами при однорідних членах речення.
|