Складання діалогів 468. Складіть і р озіграйте діалог між бібліотекарем і школярем, який побачив на полиці пошарпану книжку і пропонує її «полікувати». У репліках використайте подані у рамці синоніми. 470. Цікава, захоплива; зіпсована, понівечена; забруднена, заяложена; деформована, зігнута; полагодити, поремонтувати, поправити, поновити. 469. Складіть і розіграйте діалог між двома читачами районної бібліотеки, один з яких ще не знає правил користування книгозбірнею, другий підказує йому, як записатися, як добирати літературу. У репліках діалогу використайте подані в рамці синоніми. Спочатку, насамперед, передовсім; розповісти, розказати, повідомити; з'ясувати, дізнатися, визначити; відшукати, знайти; шафи, стелажі; скринька, ящик; розмовляти, говорити, спілкуватися. Складіть і розіграйте діалог між двома відвідувачами історичного музею: п'ятикласником — гостем міста та місцевим мешканцем — школярем, залюбленим в історію рідноги краю Тему й головну думку спілкування визначте самостійно. У репліках діалогу використайте подані в рамці синоніми. Старовина, давнина; давній, старожитній, старовинний; славнозвісний, відомий, знаменитий; унікальний, винятковий, особливий, неповторний; обізнаність, ерудованість, кругозір; інтереси, зацікавлення.
|