Переглянути всі підручники
<< < 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 > >>

 

Складання діалогів

468. Складіть і р озіграйте діалог між бібліотекарем і школярем, який побачив на полиці пошарпану книжку і пропонує її «полікувати». У репліках використайте подані у рамці синоніми.

470. Цікава, захоплива; зіпсована, понівечена; забруднена, заяложена; деформована, зігнута; полагодити, поремонтувати, поправити, поновити.

469. Складіть і розіграйте діалог між двома читачами районної бібліотеки, один з яких ще не знає правил користування книгозбірнею, другий підказує йому, як записатися, як добирати літературу. У репліках діалогу використайте подані в рамці синоніми.

Спочатку, насамперед, передовсім; розповісти, розказати, повідомити; з'ясувати, дізнатися, визначити; відшукати, знайти; шафи, стелажі; скринька, ящик; розмовляти, говорити, спілкуватися.

Складіть і розіграйте діалог між двома відвідувачами історичного музею: п'ятикласником — гостем міста та місцевим мешканцем — школярем, залюбленим в історію рідноги краю Тему й головну думку спілкування визначте самостійно. У репліках діалогу використайте подані в рамці синоніми.

Старовина, давнина; давній, старожитній, старовинний; славнозвісний, відомий, знаменитий; унікальний, винятковий, особливий, неповторний; обізнаність, ерудованість, кругозір; інтереси, зацікавлення.

 

Переглянути всі підручники
<< < 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 > >>
Hosted by uCoz