3. Униз вода знесе, а вгору вітер винесе. Народна творчість. Випишіть пари спільнокореневих антонімів. Розберіть ці слова за І будовою. Визначте слова, вжиті в переносному значенні. 477. Перепишіть, уставляючи пропущені літери, Визначте антоніми. Якими частинами мови вони є? І. 1. Журавлі кудись л..тіли, їх н..сли могутні крила. То л..тять вони з чужини на кохану батьківщину. (В. Сосюра). 2. В теплий вирій л..тять восени журавлі, а в..сною в..ртають. (Є. Гуцало). 3. Усякі люди трапляються на містку: щирі і скупі, в..селі й сумні, мовчазні й говіркі. (М. Стельмах). 4. У кожній людині шукайте не ворога, у кожній людині дошукуйтесь друга. (О. Довгий). II. 1. Ух..ляйся від зла і твори добро. (З Біблії). 3. Не все можливо у Ж..ТТІ купити чи продати. Укажіть у реченнях слова, вжиті в переносному значенні. Визначте речення, ускладнені однорідними членами, поясніть розділові знаки при них. Складіть висловлювання за фотографією. Використайте в ньому якомога більше антонімічних пар. 478. До поданих слів доберіть антоніми, враховуючи багатозначність цих слів. Глибокий, світлий, старий, холодний, завоювати.
|