дня; вечеря — о восьмій годині вечора. Це були недовгі перепочинки між працею. За І. Сенченком. 47. Перепишіть прислів'я і приказки. Визначте числівники, до кожного поставте питання і запишіть його в дужках. Хто має надію, до ста (до скількох?) літ молодіє. 1. Дві гори єднають хмари, а двох людей — справи. 2. Хто погнався за двома зайцями, без обох залишиться. 3. Виїхав на трьох колесах. 4. Дім на чотирьох ногах стоїть. 5. Так дбає, як пес про п'яту ногу. 6. П'ять днів байдикуємо, на шостий ледарюємо, сьомого дня бешкетуємо. 7. Краще помилувати десятьох винних, ніж покарати одного безневинного. 8. За тисячу років стирається навіть камінь, а народне слово — вічне. Яка частина мови називається займенником? Замість слів якої частини мови вживаються займенники? Поясніть назву займенник. Чому займенники я, ми, ти, ви, він, вона, воно, вони названо особовими? Яка роль займенників у мовленні? Як змінюються займенники? Яка частина мови називається числівником? Наведіть приклади числівників. На які питання відповідають числівники? Що означають? Як змінюються числівники? Усний докладний переказ. Вимоги до мовлення 48. Прочитайте текст спочатку мовчки, потім — уголос. Значення виділених слів з'ясуйте за тлумачним словничком.
|