іповторення вивченого в початкових класах Перепишіть, уставте пропущені літери е (є) або и (ї). 1. Любим нашу рідну мову і не зрад..мо її. (Г. Бідняк). 2. Всім серцем любіть Україну свою, — і вічні ми буд..мо з нею. (В. Сосюра). 3. Ви чу..те народу віщі думи, його тривоги бер..те в серця. (В. Симоненко). 4. Ми сонце зустрічаймо працею і працею проводжаймо. (Л. Полтава). 5. Нас не підкуп..ш золотом, бо ми шука..м скарбів серця між людьми. (А. Малишко). 6. Сто..мо на порозі повернення до живих джерел. (Є. Сверстюк). Поясніть написання особових закінчень дієслів. Перепишіть, знімаючи косі лінії. Поясніть написання дієслів з не. 1. Ніхто так любить не/уміє, як я Україну мою. (В. Сосюра). 2. І як мені України щиро не/любити? (Ю. Шкрумеляк). 3. Чужих країв ніколи я не/бачив, принад не/знаю їхніх і окрас. (В. Симоненко). 4. А слово українське не/вмирало, воно жило і знову воскресало. (Л. Забаш-та). 5. Без мови не/має народу, як сонця без сяйва й тепла. (С. Шелу хін). 58. 59. 60. Прочитайте уривок із вірша. Поставте питання до виділених слів. Що вони означають? Визначте, якими частинами мови є ці слова. Як тихо й затишно в нашій хаті, матусю! Я навіть слово промовить уголос боюся. Спочиньте, мамо, бо завтра клопоти знову і знову. Не ви, а я нині вам співатиму колискову. В. Кузьменко. Яка частина мови називається прислівником? 61. Перепишіть. На місці крапок уставте дібрані з довідки прислівники, що відповідають на подані в дужках питання. З якими словами в реченні пов'язані за змістом ці прислівники?
|